Základní charakteristika

Oracle SOA Suite

Oracle SOA Suite je komplexní softwarová sada umožňující vytvářet, nasazovat a spravovat integrace v návaznosti na koncepty servisně orientované architektury (SOA).

Oracle SOA Suite pomáhá podnikům snížit náklady tím, že umožňuje maximální opětovné využití stávajících investic a majetku, bez ohledu na prostředí (OS, aplikační server, atd.), kde běží v technologiích, na kterých byly postaveny.

Platforma Oracle SOA Suite má 4 základní oblasti:

  • Propojování aplikací
  • Virtualizace služeb
  • Orchestrace služeb
  • Analytická oblast

Propojování aplikací

Propojovací vrstva propojuje aplikace pomocí adaptérů, které jsou rozdílné na základě technologických omezení jednotlivých aplikací. Platforma pomocí několika set standardních typů adaptérů dokáže propojit mezi sebou podnikové jak Enterprise systémy, tak i Cloud aplikace od různých dodavatelů Oracle, SAP, Microsoft.

Samozřejmostí je podpora různých protokolů SOAP, REST, FTP, Files, Database, AQ, Tuxedo, VSAM, CICS, IBM MQ Series and JMS. Podpora adapterů je rozšířena i o specifické protokoly pro buiness jako Oracle B2B (EDI, ebXML, RosettaNet, etc.) a Managed File Transfer (MFT).

Virtualizace služeb

Virtualizace služeb je postavena na řešení Oracle Service Bus, které umožnuje vytvoření virtualizační vrstvy na úrovni webových služeb. Vrstva umožňuje službám komunikovat nezávisle na typu aplikace (mobilní, enterprise aplikace etc.), protokolu (viz. propojovací vrstva) a ostatních požadavcích (bezpečnostní, business atd.)

Orchestrace služeb

Orchestrace služeb je realizovaná pomocí 2 nástrojů a to Oracle BPEL Process Manager a Oracle Business Rules.
BPEL Process Manager umožňuje rychlé a efektivní vytváření procesů s virtuálními službami tak, aby docházelo ke snižování nákladů na integraci jednotlivých aplikací. Nástroj podporuje různé typy procesů – s uživatelsky (human workflow), zpracování procesů s různými časovými závislostmi atd.
Nástroj Oracle Business Rules umožňuje analytikům jednoduše nastavit KPI služeb jednotlivých aplikací bez dalších nákladů na jakoukoliv implementaci.

Analytická oblast

Analytickou oblast pokrývají 2 produkty a to Oracle Business Activity Monitoring (BAM) a Oracle Event Processing (OEP).
Produkt BAM umožnuje managementu rychle a snadno vytvářet dash boardy pro sledování podnikových business procesů v čase.
Produkt OEP umožňuje managementu v reálném čase vytváření analýzy nad velkým množství dat, jako jsou bankovní transakce, tel. hovory atd.
Oba produkty umožňují managementu reagovat v reálném čase na měnící se podmínky na trhu.

To se mi líbí!

Máte pocit, že toto řešení by mohlo být pro Vás to pravé? Neváhejte nás kontakovat, rádi Vám poradíme.
Kontaktujte mě

Back to Top
cs_CZČeština
en_USEnglish cs_CZČeština