Základní charakteristika
Řízení rizik, problémů a změn
I ty nejlepší projektové plány jsou často vykolejeny vinou neočekávaných rizik a neřešených problémů. CA Clarity Project Manager dává členům vašeho týmu větší kontrolu nad výsledky projektů tím, že jim umožňuje systematicky řídit rizika, řešit problémy a vyřizovat žádosti o změny.
V rámci nástroje se evidují, hodnotí a bodují jednotlivá rizika, což vašim manažerům umožňuje soustředit se hlavně na ty problémy, které mají nejvážnější dopady a nejvyšší pravděpodobnost výskytu.
Uživatelem definované prahové hodnoty umožňují přenášení nejvýznamnějších rizik na dashboardy, aby byla tato rizika na první pohled patrná a bylo možno včas zmírnit jejich důsledky. Vedoucí projektů mohou rizika snadno převádět na problémy a ty zase na žádosti o změny, přičemž zůstává zachovaná historie i vztahy ve vzájemné závislosti.
Díky tomu, že jsou všechny související informace o příslušných dopadech soustředěny na jednom místě, mohou členové projektového týmu pochopit celkový kontext, analyzovat trendy, vyhledávat základní příčiny problémů a podstatně minimalizovat celkovou rizikovost projektu.
Komentáře nejsou povoleny.