Základní charakteristika

Řízení rizik, problémů a změn

I ty nejlepší projektové plány jsou často vykolejeny vinou neočekávaných rizik a neřešených problémů. CA Clarity Project Manager dává členům vašeho týmu větší kontrolu nad výsledky projektů tím, že jim umožňuje systematicky řídit rizika, řešit problémy a vyřizovat žádosti o změny.

V rámci nástroje se evidují, hodnotí a bodují jednotlivá rizika, což vašim manažerům umožňuje soustředit se hlavně na ty problémy, které mají nejvážnější dopady a nejvyšší pravděpodobnost výskytu.

Uživatelem definované prahové hodnoty umožňují přenášení nejvýznamnějších rizik na dashboardy, aby byla tato rizika na první pohled patrná a bylo možno včas zmírnit jejich důsledky. Vedoucí projektů mohou rizika snadno převádět na problémy a ty zase na žádosti o změny, přičemž zůstává zachovaná historie i vztahy ve vzájemné závislosti.

Díky tomu, že jsou všechny související informace o příslušných dopadech soustředěny na jednom místě, mohou členové projektového týmu pochopit celkový kontext, analyzovat trendy, vyhledávat základní příčiny problémů a podstatně minimalizovat celkovou rizikovost projektu.

To se mi líbí!

Máte pocit, že toto řešení by mohlo být pro Vás to pravé? Neváhejte nás kontakovat, rádi Vám poradíme.
Kontaktujte mě

Back to Top
cs_CZČeština
en_USEnglish cs_CZČeština