Strategické plány pro kontinuální plánování
Eliminujte každoroční plánování a sestavujte plány shora dolů v několika minutách – v Clarity PPM lze přidat práci, zdroje a rozpočty jednoduchým přetažením. Náš software pro správu portfolia projektů umožňuje týmům komunikovat obchodní výsledky v rámci celé organizace, což umožňuje zainteresovaným stranám dohodnout se na společném souboru cílů.

Centralizované náhledy pro zjednodušené personální obsazování
Informace o tom, jak jsou lidé alokováni v rámci podniku, jsou díky Clarity PPM na dosah ruky. Začíná to jedním konsolidovaným pohledem, z něhož mohou HR manažeři porozumět činnostem všech svých zdrojů a veškeré práci ve frontě. Správa zdrojů z centrálního umístění je základním kamenem PPM. Díky tomu mohou manažeři provádět téměř každou funkci spojenou se svou prací. V Clarity PPM si můžete projít, na kterých konkrétních projektech každý zaměstnanec pracuje, stejně jako aktuální procento alokace každého zaměstnance. Snadno přepnete z náhledu přes lidi na projektový náhled a zpět, abyste jasně pochopili, jaké je mezi nimi propojení a mohli hodnotit vzájemné závislosti. Můžete se informovat o požadavcích na personální obsazení, které vyžadují schválení, a vyhodnotit každou žádost ve vztahu k tomu, na čem budou členové týmu pracovat. Clarity PPM poskytuje jednoduchý způsob, jak požadovat a schvalovat zdroje, aniž byste museli spouštět složité procesy nebo se zabývat požadavky. Použití je intuitivní, jednoduché a přívětivě vizualizované.

Řízení projektů
Projekty jsou soubory koordinovaných činností, které jsou řízeny tak, aby dodávaly produkt, službu nebo jinou návratnou investici (ROI). Klíčovými prvky projektu jsou úkoly (aktivity), které definují projektovou práci a pracovníky, kteří práci vykonávají. Rozsah, čas a omezení rozpočtu řídí projekty. Omezení ovlivňují odhady určující dobu trvání úlohy, dobu trvání projektu, celkové náklady a další metriky.

Práce s týmy napříč Portfolii
Clarity PPM umožňuje definovat týmy, měnit je za běhu a přesouvat mezi investicemi. Automaticky lze aktualizovat finanční výsledky projektu dle skutečného času stráveného na každém úkolu. Manažeři mohou vidět počáteční a cílové termíny týmů, stav rezervace zdrojů, odhadovaný čas dokončení, celkové alokace a celkové skutečné vykázané hodnoty.

Náhledy na úkoly umožňující sdílené porozumění
Vytvořte vizuální seznam úkolů na panelech úloh Clarity PPM (dříve CA Project Portfolio Management). Tento software pro správu portfolia projektů poskytuje vlastní procesní tok, umožňuje přidělovat pracovníkům úkoly a prioritizovat práci. Napomáhá synchronizovat všechny členy týmu a sdílet plány s ostatními skupinami a vedoucími pracovníky.

Znalost financí pro hlubší analýzu
Schopnost snadno prohlížet a upravovat data projektu je klíčem k zajištění dobrého vynakládání prostředků z rozpočtů. Stránky Clarity PPM pro finanční plánování byly přepracovány tak, aby napodobovaly tabulky aplikace Microsoft Excel® jak vzhledově, tak pocitově. Vše je připraveno na propojení s vaším oblíbeným BI software, včetně Power BI a Tableau.

Měření pokroku a publikování zpráv o stavu projektu
Reporting stavu je rozhodující součástí efektivního řízení projektů. Tím, že týmy pravidelně informují o stavu projektu, zajišťují, že se soustředí na svou práci a přispívají k úspěchu v průběhu celého životního cyklu projektů. Reporting stavu projektu poskytuje následující výhody:
- Usnadňuje efektivní komunikaci.
- Zavádí opakovatelnost procesů, vedoucích k dosažení cílů.
- Měří výkon týmu.
- Zdůrazňuje, kde by se měl tým zaměřit na nápravu problémů a kde by se měl rozvíjet, aby naplnil nebo překročil očekávání zákazníků.
- Dokumentuje, jaké kroky jsou nezbytné pro implementaci řešení a zmírnění rizik.

Řízení rizik, problémů, změn
Jako scrum master nebo projektový manažer můžete v každém projektu vytvářet nová rizika, hlášení problémů a požadavky na změnu. V Clarity PPM můžete pracovat s týmem na zmírnění rizika nebo upozornit na problém v případě velkého dopadu. Máte také možnost zažádat některou ze zainteresovaných stran o změnu a následně provést tento požadavek procesem kontroly a schválení.

Přehled položek úkolů „To-Do“
V náhledu přes Úkoly je k dispozici přehled výsledků, který týmům pomáhá určovat tempo pro dokončení přidělených úkolů. Clarity PPM umožňuje filtrovat položky podle termínů dokončení, projektů nebo vlastníka. Následující obrázek ukazuje novou podobu Výsledkového přehledu/tabulky. Uživatelé si mohou zobrazit detaily konkrétního úkolu a zaměřit se na „to-do“ seznamy v panelu podrobností. Rovněž mohou využít stavový filtr a zobrazit si pouze otevřené či naopak dokončené položky, případně všechny položky včetně příslušných dat dokončení.

Vkládání hodin a odeslání výkazu
Jako člen týmu jste zodpovědný za sledování počtu hodin, kdy se věnujete konkrétnímu úkolu. Clarity PPM umožňuje aktualizovat stav úkolů. Můžete použít výkazy pro sledování odpracovaného času. Přesné vykazování času poskytne vaší společnosti cenná data pro sledování nákladů projektu a finanční analýzu.

Konverzace o projektech, úkolech, rizikách a zdrojích
Buďte v kontaktu se svým týmem, vznášejte otázky a řešte problémy pomocí konverzací. Členové projektového týmu a projektový manažer mohou v konverzaci odpovědět a zmínit i jiného člena týmu, který je poté upozorněn.


Clarity PPM Vám umožní, jako administrátorovi aplikace nebo návrháři obsahu PMO použít Blueprints pro konfiguraci rozvržení různých typů projektů a vlastních typů investic. Můžete kopírovat a konfigurovat Blueprints, které odrážejí cíle každého útvaru ve vaší organizaci.
Šablony projektu můžete přiřadit projektovým Blueprints.
Když uživatelé budou vytvářet projekty z těchto šablon, zobrazí se jim detaily projektu dle Blueprints.
Zainteresované strany příslušných útvarů vidí pouze sekce, pole, vizuální prvky a moduly, které jsou relevantní pro jejich projekty.
Komentáře nejsou povoleny.