Monitoring
Využití systémů pro monitoring a dohled IT systémů je v současné době u rozsáhlejších sítí nezbytností. Se stále se zvyšujícími nároky na spolehlivost IT systémů stoupají i nároky na kontrolu jejich funkčnosti. Proto jsou ve firmách stále častěji nasazovány systémy pro dohled nad prací informačního systému, dříve používané především v rozlehlých sítích operátorů a poskytovatelů služeb.
Nejběžnějším monitorovacím nástrojem systémového administrátora je obvykle jeho telefon – pokud zazvoní, je obvykle potřeba něco řešit a stupeň poplachu lze odvodit od pozice volajícího ve firemní hierarchii. Ovšem administrátor, který nechce měnit zaměstnání každých půl roku, jistě cítí potřebu dozvědět se o problémech svěřených systémů dříve než uživatelé, nebo alespoň dříve než šéf. Tento požadavek dnes řeší řada nástrojů, a protože výběr a nasazení správného monitoringu je proces srovnatelný s nasazením menšího informačního systému, zaslouží si trochu bližší pohled.
Chceme-li, aby se IT více přiblížilo ne-IT uživatelům a pomocí dohledového systému poskytovalo hodnotné informace nejenom IT specialistům, osvědčily se nám pro podporu systémů a služeb v prostředí náročném na kvalitu s vysokou dostupností dohledové nástroje se silnou podporou servisního modelu.
Poskytujeme dodávky systému sloužící k rychlé identifikaci provozních problémů, jejich proaktivnímu předcházení a následnému rozvoji.
Nejste si jisti konkrétním řešením?
Svěřte se do rukou profesionálům s více než 15 lety zkušeností v oblasti IT analýzy a poradenství!
Comments are closed.